WELCOME TO T5CREW-SHARING IS GOOD

Dear visitor, you have not login.We recommend you to be registered and login.Be a T5 member now..just click register button....
If you forgot your password,Just Send PM to Admin this forum

IF YOU HAVE PROBLEM
EMEL ADMIN: amirz_69@yahoo.com



 
HomePortalSearchRegisterLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» Brothers in Arms: Earned in Blood [Rip]
21st December 2011, 3:04 pm by amirz69

» The Suffering [Rip]
21st December 2011, 3:02 pm by amirz69

» Call of Duty: Modern Warfare 3 (Repack)
20th December 2011, 12:44 pm by amirz69

» Bully: Scholarship Edition (Repack)
20th December 2011, 12:42 pm by amirz69

» Assassin's Creed: Revelations (Repack)
20th December 2011, 12:41 pm by amirz69

» Battle: Los Angeles -SKIDROW
20th December 2011, 12:39 pm by amirz69

» The Secret Order: New Horizon
20th December 2011, 12:37 pm by amirz69

» Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory [Rip]
20th December 2011, 12:35 pm by amirz69

» Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent [Rip]
20th December 2011, 12:33 pm by amirz69

» Super Bikes Riding Challenge
20th December 2011, 12:30 pm by amirz69

Top posters
amirz69 (1336)
 
salman (286)
 
phantom (86)
 
akhtar (81)
 
fire lord (55)
 
pizol96 (45)
 
hitaci96 (43)
 
duwax (35)
 
asyraf t5 (33)
 
mikhailaiman (26)
 
Statistics
We have 304 registered users
The newest registered user is hafizkhan89

Our users have posted a total of 2056 messages in 1239 subjects
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 58 on 8th January 2016, 11:24 pm
CHATBOX
Live Traffic Map

Share | 
 

 baca nih jugak

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
amirz69
Administrator
Administrator


Posts : 1336
Points : 3198
Join date : 10/01/2010
Age : 20
Location : Kampung duyung,depan pc yg cantik,atas bumi terengganu

PostSubject: baca nih jugak   18th March 2010, 6:30 pm

ptame kali aku tgk hantu wkt aku dkt rmh nenek aku...wkt tu aku tgk cite cine dkt tv 2 pukul 11 malam.cite cine tu besh giler.terbahak-bahak aku ketawa.sewaktu aku tgk tv tu,tetibe mata aku nak pandang je dkt dapur(tv memang dekat dgn dapur).jadi aku pandang je la.wkt aku pandang tu la ada plak benda hitam sgt tapi mcm manusia lalu dkt dapur.die lalu n trus tembus dinding rmh.aku pun berpeluh mcm baru lepas mandi.cite cina yg besh tu trus jadi tak bes bile aku tertengok lembaga tu.aku pun tdo la.aku cube pejam mata.tapi tak dapat lelap.jadi aku bukak mate.rupenye lembaga tu ada dekat dpan aku.mcm tgk je aku tido.nak terkeluar mata aku tgk lembaga tu dkt depan aku.dgn segala daya yang ada,aku lari dari situ n pegi tido dgn sepupu aku(selamat die ada tido skali wkt tu).aku punye la takot sampai aku lupe nak bace ayat2 suci.tibe2 aku dah rase tenang.aku pun tido................tapi tetibe je ada plak yg kejut aku dari tido...rupenye lembaga tu kejut aku.die berdiri betul2 atas kepala aku n die pandang aku lame sgt sampai aku pun pengsan....
esoknye aku cite dekat mak,mak cik,opah n kuarga aku..(dorg datang saje2 je melawat)dorg boleh gelakkan aku.frust giler aku...tapi redha jela......
seminggu lepas tu abang aku aku plak tido dkt rumah opah aku,die tido dekat pintu bilek.turn die plak kene kaco.die tak dapat tido.sebab ada je orang keluar masuk bilek tu wkt die tido sedangkan die je yg ada dekat situ wkt tu...ape lagi,baru die tau langit tinggi rendah.
akhirnye mak n ayah aku jumpe la org alim dekat tambun.die ni ada la sikit ilmu yg di kurniakan oleh Allah yg Maha Berkuasa.die pun cube la tgk2kan ape yg terjadi.rupenye lembaga tu sesat.die kene buang dgn tuannye dekat dgn kawasan rumah opah aku.die termasuk dalam rumah opah aku wkt senja n tak dapat kuar.jadi die kaco la kami yg ada di situ.dgn kuasa Allah yg Maha Besar,lalu lembaga tu berjaya di halau dari rumah opah aku..(kini org alim tu dah meninggal dunia.aku doa kan die ditempat org2 yg mulia di sisi Allah yg Maha Pengasih dan Penyayang..AL-fatihah......)
Back to top Go down
View user profile http://pungkingstang.forumotion.com
 
baca nih jugak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: T5REVOLTZ KOMUNITI :: CERITA SERAM/HANTU-
Jump to: