WELCOME TO T5CREW-SHARING IS GOOD

Dear visitor, you have not login.We recommend you to be registered and login.Be a T5 member now..just click register button....
If you forgot your password,Just Send PM to Admin this forum

IF YOU HAVE PROBLEM
EMEL ADMIN: amirz_69@yahoo.com



 
HomePortalSearchRegisterLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» Brothers in Arms: Earned in Blood [Rip]
21st December 2011, 3:04 pm by amirz69

» The Suffering [Rip]
21st December 2011, 3:02 pm by amirz69

» Call of Duty: Modern Warfare 3 (Repack)
20th December 2011, 12:44 pm by amirz69

» Bully: Scholarship Edition (Repack)
20th December 2011, 12:42 pm by amirz69

» Assassin's Creed: Revelations (Repack)
20th December 2011, 12:41 pm by amirz69

» Battle: Los Angeles -SKIDROW
20th December 2011, 12:39 pm by amirz69

» The Secret Order: New Horizon
20th December 2011, 12:37 pm by amirz69

» Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory [Rip]
20th December 2011, 12:35 pm by amirz69

» Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent [Rip]
20th December 2011, 12:33 pm by amirz69

» Super Bikes Riding Challenge
20th December 2011, 12:30 pm by amirz69

Top posters
amirz69 (1336)
 
salman (286)
 
phantom (86)
 
akhtar (81)
 
fire lord (55)
 
pizol96 (45)
 
hitaci96 (43)
 
duwax (35)
 
asyraf t5 (33)
 
mikhailaiman (26)
 
Statistics
We have 304 registered users
The newest registered user is hafizkhan89

Our users have posted a total of 2056 messages in 1239 subjects
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 58 on 8th January 2016, 11:24 pm
CHATBOX
Live Traffic Map

Share | 
 

 cerita hantu bersiri episode 5

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
amirz69
Administrator
Administrator


Posts : 1336
Points : 3198
Join date : 10/01/2010
Age : 20
Location : Kampung duyung,depan pc yg cantik,atas bumi terengganu

PostSubject: cerita hantu bersiri episode 5   17th March 2010, 9:21 pm

Tempat: Rumah aku kat kampung
Masa: Tengah malam
Tahun: Masa aku dah sekolah menengah

Masa tu kakak aku yg sulung ada kat kampung. Dia ni dah berkahwin tapi penakut yang amat. Dia tidur dengan aku sebab aku ada kelambu so dia rasa selamat sikit la. Bila aku nak tidur jer...aku terasa telinga aku dihembus orang dari luar kelambu tu...kuat plak tu...aku ni relax jer sbb dah biasa kena benda yang bukan2 ni...aku pun bagitau la kat kakak aku...aku cakap „akak..nor rasa ada orang hembus kat telinga nor la“...bila habis jer ayat aku tu...lampu pelita (orang dulu2 ada pelita...so pelita tu pasang masa nak tidur la...so ada cahaya sikit) yang biasa letak kat luar bilik aku tu terpadam...aku pun terkejut gak...mmg serentak...habis jer ayat aku...pelita pun terpadam...kakak aku la yg melangsing menjerit panggil mak aku....aku relax jer...n gelak ada la...penakut sangat kakak aku tu...tp seram gak masa tu...pastu mak aku baca la apa2 yang patut...pastu aku ngan kakak aku terus tidur.
Back to top Go down
View user profile http://pungkingstang.forumotion.com
 
cerita hantu bersiri episode 5
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: T5REVOLTZ KOMUNITI :: CERITA SERAM/HANTU-
Jump to: